SANT JORDI A L’ESCOLA 2009

Un any més, amb motiu de la festa de Sant Jordi, la nostra escola celebra la Setmana Cultural.

A continuació us informem de les diferents activitats que es celebraran, aquest any, al voltant de l’Astronomia

Dilluns 2o d’abril: a les 16:15 h.

  • Audició de “Músiques del Món” a càrrec dels Sr. Colum Pettit (pare de l’escola) per a tots el alumnes de primària

Dimarts 21 d’abril

  • I Concurs de Dracs del CEIP Pere Vila (alumnes de primària)
  • 15:30 h. Titelles per a Infantil a càrrec d’alumnes de 6è

Dimecres 22 d’abril

  • de 9 a 13 h. DANSA ARA al Palau Sant Jordi 10a. Edició pels alumnes de 2n de primària (les famílies d’aquests alumnes poden assistir. Han de recollir les invitacions a la secretaria de l’escola el dimats 21 d’abril)
  • de 9 a 17 h. PLANETARI per a tots els alumnes de l’escola (horaris establerts de matí i tarda)
  • de 15 a 17 h. Obra de teatre en anglès: “Island Pirate” per als alumnes de 3r fins a 6è de primària

Dijous 23 d’abril

  • de 9:30 h fins a les 13 h: JOCS FLORALS a l’escola per als alumnes i familiars que vulguin assistir.
  • Cant Coral (alumnes de 1r a 6è)
  • de 11:30 a 13 h: MERKALLIBRE als diferents cicles. Els vostres fills/eshan de portar un llibre, conte, còmic, etc…, de casa per intercanviar amb un altre dels seus companys.
  • Per la tarda: Cinema per als alumnes de l’escola. Projectaran: “Tintin: objetivo la luna” i “La Guerra de las Galaxias”

Divendres 24 d’abril

  • de 9 a 13 h:GIMCAMA a l’escola. Agrupaments d’alumnes de totes les edats que participaran junts en diferents tallers relacionats amb l’Astronomia.
  • de 15:15 a 16:15 h: Grup d’animació “VIR-VIRO” (que faran cantar i ballar als alumnes, pares-mares, mestres, etc…). Al final d’aquest espectacle, s’oferirà un berenar per compte de l’AMPA.

Les famílies estem convidats a participar a partir de les 15:15h.

– Altres activitats Culturals al llarg d’aquest dies:

  • Exposició de Contes del Món (Projecte Puntedu ala Biblioteca per a tots els alumnes)
  • Conta-Contes: pares, mares, amics….dels nostres alumnes passaran per la Biblioteca explicant diferents contes.
  • Tallers de temàtiques diferents
  • Concures de dibuix
  • Recull de treballs amb motiu dels JOCS FLORALS.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.