Jolio,
Els nens i nens de sisè i les seves famílies us volen donar les gràcies per col·laborar durant el Merkadigne del dimecres passat. Gràcies per portar material, gràcies per ajudar a muntar i vendre, gràcies per portar pedres a les butxaques i no sortir volant amb el vent que feia. També moltes gràcies per comprar butlletes. Tots els diners recollits estaven destinats íntegrament a les seves colònies. La recaptació va ser com mai!
Si marxen a les Barbados…que tal si anem demanant que ens obrin un compte corrent amb nom fictici? Qui sap si no ens solucionarà la vida en un futur.
Per cert, que ens despistem i oblidarem una cosa important…
Ahir divendres 22 d’abril va tenir lloc el sorteig de dues bicis mitjanes, dues de petites, una bici gran i un patinet durant la celebració dels Jocs Florals. Aquí teniu els números guanyador:
- Número guanyador patinet: 55.
- Número guanyador bicicleta gran: 117.
- 1er número guanyador bicicleta mitjana: 96.
- 2on número guanyador bicicleta mitjana: 47.
- 1er número guanyador bicicleta petita: 112.
- 2on número guanyador bicicleta petita: 166.
Els primers números són els que escolliran bicicleta.
IMPORTANT: No tireu els números comprats encara. En cas que no apareguin guanyadors en una o dues setmanes, es tronarà a fer un sorteig d’aquelles bicis i patinet orfes…el costat fosc de meu jo desitja que no aparegui els guanyador/ra del patinet.
I ja que estem, moltes felicitats a tots els nens i nenes que van guanyar premis als Jocs Florals. I aquells que no van guanyar, felicitats també per haver-ho intentat.