Aquí teniu un resum de propostes per a petits i grans.
La notícia més important de totes: Ja estan publicants els videos del musical “Estem fets de somnis” que vam poder gaudir a finals de l’any passat al Petit Palau de la Músical. Feu clic aquí.
I ara aquí teniu un recull de notícies que hem rebut a l’AMPA. Per si us és d’interès:
- El Convent de Sant Agustí us presenta la seva programació de tallers d’aquesta tardor. Feu clic a Convent de Sant Agustí.
- Museu de les Aigües de Cornellà. Si encara no l’heu visitat, és un bon moment per fer-ho. El viatge de l’aigua o les visites guiades per les instal.lacions, són algunes de les activitats que tenen programades per a tots vosaltres.
- La Biblioteca Francesca Bonnemaison ens presenta “El Sac de Rondalles” d’aquest octubre.
- Tot i que queda una mica apartat del nostre barri, us volem informar de la programació, en alguns casos gratuïta (és d’agrair amb els temps que vivim), de l’Ateneu Popular de 9 barris i de La Petita llibreria del PobleNou.
- Ina, mare de l’escola, ens envia aquesta informació per a apendre anglès fent teatre, dansa, art, etc. Feu clic a Imagineng.
I parlant d’un altra tema, l‘Institut de Ciències de l’Educació ens fa arribar informació sobre un cicle de xerrades dirigides a famílies amb fills i filles entre 12 i 20 anys anomenat “Pares i mares davant l’adolescència. Problemàtica individual, familiar i social“. Per si teniu adolescents a casa…
Recordeu que podeu seguir enviat fotografies (web@ampaperevila.org) dels vostres fills i filles amb les samarretes de l’escola i les publicarem a L’Escola Pere Vila al món.